- geeee mig pastan.

=D

har nästan nyss kommit hem .
sitter här och käkar lite glass och nougatsås , riktigt gott alltså :D
jaja i alla fall !

jag vart så fruktansvärt irriterad idag !
jag är nästan jämt hungrig ! fråga mylööv så får ni se .
i alla fall , sen så va det kyckling gryta och pasta idag såå jag va jättetaggad på att käka lunch !
sen när vi kommer till matsalen så finns det ingen pasta ! :O:O
vi fick stå där i kön och vänta i minst 10 minuter , och det va bara dom från våran klass ,
eller ja dom som kom lite senare .
usch vad irriterad jag vart , där står jag liksom .. hungrig som en varg och så sugen på kyckling .
usch och fy !

sen så hade vi idrott idag , tydligen simning men ja och mylööv hade vanliga idrottskläder med oss ,
så vi gymmade istället och bra som fan gick det :D

nej jag ska väl börja tänka på att fixa mig lite ,
ska snart iväg en sväng med papi och mina två minsta bröder .
thihihii !
skriver senare !
puss :*



rasmus ♥

-evelinalindh'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0