- gubben i den vita ringen.

=D

sitter nu återigen i stora datasalen men denna gång så väntar vi på att få ha engelska !
än så länge har vi bara haft tre lektioner eller ja , två men den tredje börjar snart och alla dom tre lektionerna har vart i stora datasalet.
Vi har nyss haft lunch , tack och lov för att jag har vart jättehungrig hela tiden , och det innebär att min stackars ellen alias mylööv har fått stått ut med mitt förbannade tjatande om att jag är hungrig enda sen vi började skolan 08.25.
aja , har som sagt ätit , och det va helt jättegott , vart köttfärssås och spagetti idag.
dessutom så mötte jag älsklingen när vi kom ut från matsalen , han och fredrik skulle också och äta.
thihihi !

på engelskan så jobbar vi med "PROJECT ABOUT AN ENGLISH-SPEAKING COUNTRY" och jag har då valt att jobba lite med Australien. Det är väl lite krångligt det dära med översättning och att få meningar att passa ihop ! menmen, det löser sig nog så småning om ! 
efter engelskan så har vi matte med torbjörn ! jag känner verkligen inte för att ha matte idag , inte det minsta ..
och sen sist och bäst så har vi idrotten ! skulle bli lekar idag är det sagt, undra vad vi kan hitta på , i torsdags vart det minsann spökboll för MP1s skull !
det va skitläskigt och jag började hyperventilera, alltså inte läskigt för att det heter SPÖKboll utan för en annan sak , huh ! det tycker inte evelina lindh' om !

määäään ,
hahaha elin bad mig göra en sak ,
ja satte mig med henne vid datorn , sen fick jag kolla på en svart gubbe som hade fyra vita prickar i 30 sekunder.
sen skulle jag kolla på typ väggen eller bort , och då såg men en vit ring med en gubbe i ! 
SKITLÄSKIG ! :O ahhahahahaahha

määän nu ska jag sluta . 
puss på er :* 

rasmus ♥



-evelinalindh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0