- idéer om en bättre värld.

=D

nu har precis mediakaraktären slutat.
gruppen har kommit igång lite mera och nu så blir det väl förhoppningsvis mera seriösa tankar än förra idén vi hade.
vi är på som sagt rätt god väg och behöver mest fundera kring frågor och argument för och mot frågorna.
Det va så trevlans att träffa Bom idag också :) träffade honom i fredags och sen har han ju varit i örebro hela helgen..
men nu så är han här :D:D thihihi
snart ska vi ha engelska , eller ja snart och snart klockan elva börjar det , hm men det är ju lite skönt att bara sitta här och ta det lugnt.

Igår så fyllde också min skönhet, mylööv och med andra ord Ellen 17 år :D 
sååå vi säger återigen grattis PLUS att vi grattar i efterskott ! :D:D ♥

hm, btw så gick jag upp rätt sent imorse .. 
hahah , eller sent och sent men senare än vad jag brukar ;)
lisa typ "krusade" mitt hår igår och trotts att jag duschat och plattat håret så finns det kvar lite på vissa ställen :P hahah

meeeeen, undra vad man ska göra efter skolan då ?
hm, någe kul blir det väl iaf :)
men , städa kom jag på att jag måste göra också :P hahaha

menmen , skriver kanske senare ;)
PUSS :*



-rasmus ♥





-evelinalindh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0