- livet är rätt orättvist.

=D

HEJ ALLIHOPPA !
haha, nu kom jag att tänka på mylööv också ;)
thihih !
sitter här och nördar i väntan på att maten ska bli klart :)
mmm köttfärssås och sgabetti som det heter enligt mig :P
är hungrig som faan !

mamma fick sina fina byxor idag också :D
sånna där söta hängselbyxor !
hon är skitsöt !
passade så bra på lilla tanten ,
eller ja tant o tant , det va väl att ta i mään skitsamma :D
ibland kan hon ju vara en tant , en surtant .
mään vem är inte det ibland ha ?
älskar i alla fall henne , min mor , min bästa vän och min sambo !


nu så drog älskling från msn också :(
han skulle träffa björn .
aja , jag får väl ta och ringa min älskade lite senare :)
jag älskar honom också !


justja mina vänner , jag kan svara på era sms nu !
min käre papi var så gullig och tankade på min mobil igår !
och honom älskar jag också såklart !
fastän vi surar på varandra titt som tätt ;)


nu känner jag att jag började älska en väldans massa folk här på en gång ,
såå då får jag inte glömma att jag älskar mina lite småjobbiga småbrorsor också !
vad vore livet utan dom ?
rätt lugnt förmodligen , men dom är ändå bäst !
♥♥♥ 
thihh , fyndigt med ett hjärta var till dom ,
oj då men då måste jag ändå lägga till ett hjärta ju !
för lillsnutt !


och selina herrejösses ! henne får jag ju inte glömma !
mammas lilla prinsessa ! :O


i alla fall ,
igår och långt in på natten så läste jag boken "kämparnas konung" som är skriven utav "Helen S. Wirén"
alltså , boken är så underbart bra , så känslosam, så sorgsen , så vacker , bara för bra helt enkelt !
det är så sorgligt att det verkligen har hänt ,
men hon får en att tänka lite positivt i allt ,
Ivar , som pojken hette , var en person som hon kallar " en stor, liten person"
för er som inte läst boken , gör det !
jag är väldigt känslig , och framförallt när det gäller barn !
jag grät nästan hela boken igenom !
inte bara för att den va hemsk utan också för att den va vacker !
läs den läs den !
kommer eventuellt en recension senare !

nej nu ska jag hjälpa lilla tjockistanten med maten ;)

ha det bäst !
skriver senare !
PUSS :*


-evelinalindh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0