- lockar oss att sjunga hallelujah.

=D

gårdagen spenderades ju i skolan och efter det så bar det av mot stan med mylööv ,
det vart riktig trevlig fikastund och en tur på stan !
efter det så drog jag hem .
timmarna gick och jag hade inget att göra , määään då mötte jag dennis , artur och fredrik vid ica :O
rätt coolt , så jag drog iväg en sväng sen så drog jag för att träffa dom en snabbis innan jag skulle hem ,
riktigt trevlans alltså om jag får säga det själv :D
sen så kom poppe och arpo och deras polers , då drog jag hem och dennis och artur följde mig hem .
Och så undrar ni såklart vart fredrik tog vägen men han följde med poppe och dom .


jaaaaaaaaaaaaamen ah .


i helgen så är brorsorna här hos mamma ,
och jag kan ju säga att det  märks !
vart väckt tidigt som fan imorse för att ja va tvungen att passa max när mamma skulle och handla .
aja ,
sen har väl dagen mest gått ! va på ÖB med max och pappa idag också , vart inte mycket hittat måste jag få säga !
määän , på ÖB va även fricken , inge och deras lilla bäbis :D:D:D eller ja bäbis och bäbis men hon är fyra månader drygt , och det är första gången som jag sett henne , så söt så :D
sen så drog pappa i alla fall för att jobba !
kom hit sen efter det och nu när han skulle hem så tog han med sig busan .

Förresten , ett stort grattis till rebecca som fyller hela 17 år idag :)
grattis hörrududu :D
och liksom sådär på tal om födelsedagar så fyller saam imorgon och snutten på måndag och inte nog med det så fyller jag om exakt en månad ;) dääääni ;) thihihihi !

puss på det eller vad säger man :*
ha det såååå bra !

rasmus ♥


" det finns en sång som säger allt , som värmer när det blåser kallt "


-evelinalindh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0