- överlagt rån.

=D

jag hatar snö !
bra början på detta inlägg ? njaaa skulle inte tro så vava ..
aja ,
såå till dagens stora händelse !
Snutten fyller hela 17 år idag , huh !
ja irriterar mig lite på att alla frågar hur det känns att ha fyllt år,
jag menar , man känner ju ingen skillnad ? hahah
Säger i alla fall ett mycket stort grattis till snutten på födelsedagen ! :*

första lektionen idag va mediakaraktär .. med andra ord , klimatkampen !
vi började filma idag , det gick riktigt bra tycker jag !
gruppen vart lite splittrad och jag irriterade mig på vissa , men nej nu ska jag inte bli omogen och prata mera om det här , alla kan väl ha dåliga dagar , right ? vissa kanske bara hade just den dära dåliga dagen idag .
dagen har gått mycket fort måste jag få säga !
Imorgon så har vi ingen gympa och sånt heller , ska ha något om demokrati tror jag det va ..

justja , allt gick bra med "lill" idag också :) ♥
thihihi , shhhh .
mään lite besviken blir man ibland på folket som lever i dagens samhälle.

dagen har också spendarats med älskligen hemma hos lotta ,
för er som inte fattar så är lotta älsklingens syster.
vi käkade lite god mat och diskuterade .
lilla leah (som är lottas dotter) har växt så mycket !
hon har blivit så stor , och så stadig i ryggen , u go girl !
tänker faktiskt sno henne någon dag, men det låtsas vi inte om , okai ?

lalalalalaaa , jag är kär i rasmus , lalalalallalalaaaalala ♥
love you !

nej nu ska jag och busan sova , hon sover nämligen hemma inatt :D
myyyyyyyyyyys att krypa ner i sängen brevid en varm stooooor vovve :)
nattinatti , puss :*:*

-evelinalindh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0