- tagen med påsen på huvudet.

=D

usch och fy !
min mage gör ondare än ondast alltså :O
vi får hoppas att det går över snart , det är så förbannat tråkigt att vara hemma från skolan !

idag så vaknade jag rätt sent ,
fick lov att pallra mig ut med busan ..
riktigt skönt väder ute alltså !
dessutom så unnade jag och busan oss en stund i solen !
vi flyttade ut en stol och hennes bädd på balkongen sen satt vi där , riktigt myspys !
tills hon började skälla som en idiot !
hm, vad har mera hänt idag ?
kyckling och ris blev det till mat också , :D
sen så vart busen tagen på bar gärning med soppåsen på huvudet !
jag och busan drog hem till pappa en stund , riktigt fint väder alltså !
klockan vart mer och mer och det va fortfarande ljust ute, så jävla härligt !
flöjde med rasmus till hans syster ,
lilla leah är sjuk , sååå snart blir jag väl också det ;)
småbarns baciller smittar ju mera .
alltså , leah är hela 6 månader redan ! :O
känns nyss som om dom kom hem med henne ! !
aja ,
trevlans att umgås med älskling också , såhär när man inte mår alltför bra !
han får en att må riktigt bra ,puss !
drog hem och då vare " the mentalis " på tv !
så jävla bra , och han är ju så söt också .
btw och gällande tv så vart det " våra bästa år " idag på dagen , det blir bara krångligare och krångligare,
mään det känns som om det börjar bli liter mera spännande igen !

nej nu så ska jag krypa ner hos min myspysiga och varma vovve !
ha det bäst !
puss :*

loveyourasmus ♥

spruta på torsdag också :O :S :(
HATAR DET !
jag har sprutskräck !
skriver mera om det tomorrow !

-evelinalindh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0