- uppe med tuppen.

=D

godmorgon , eller ja det beror väl på om man kan säga det såhär tidigt !
blev nämligen väckt utav moster som ringde mamma klockan 07.00 !
fyfan va trött ja är !
aja, magnus och annika vann i alla fall let's dance igår .
Tyckte båda paren var bra men det här "showdansen" herrejösses säger jag bara !
laila och tobias showdans allså , såå sjukt fin !
jag fick rysningar i hela kroppen och började fan grina , vilken känsla dom förmedlade !
jag va till och med tvungen att titta på den en gång till nu imorse !
menmen magnus va grym han också :)

nej nu ska jag in i duschen sen så får vi se vad jag och mami hittar på idag ,
vi är nämligen barnlediga .

puss :*
r ♥

-evelinalindh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0