- impuls dagen.

=D

dagen började bra , vaknade upp vi 08.00 , rätt lugnt .
hade sovmorgon till 09.30 , hade lite ont i huvudet men men .
idag skulle vi få tillbaka historiaprovet men icke ! hon hade glömt så vi fick dom inte.
Sen så hade vi svenska , pratade om klimatkampen som vi nu håller på med som sagt :)
fortfarande ont i huvudet usch !
sen så vart det lunch .
lisa och jag skulle till norrköping så tog tåget som fungerade bäst :)
nähä , konstigt :P hahahahahha

aah , det va en upplevelse och något som va lite utav en impuls :P haha inget riktigt bestämt :D
men kul vart det ;)
efter mycket om och men så kom jag i alla fall hem med :
- ett par jeans
- ett par vita ballerinor med rosetter
-ett par vita och lite rosa skor
- en vit klocka
- ett par sjukt snygga solglasögon med prickar (hah dom är sååå sjukt gigantiska på mig , love it! )
det vart en del handlat med andra ord :)
jag drog hem och fixade mig lite och bytte om och gick ut med busan .
drog för att träffa kompisar på stan och sen så mötte jag lisa igen.
träffade också julian, freddie, jonas, isac och bom på mcd :D då vart jag glaaaaaad :D
trodde jag inte skulle få träffa bom förns på måndag igen , thhihihih , han skulle tydligen till sin "marmor" hahahah , vart lite fel när han skulle förklara för mig ;)
sen så drog typ alla , så jag , lisa , julian och freddie tog sällskap en bit och sen så drog jag och lisa hem till henne :)
när jag skulle hem från lisa så kom älsklingen och lukas och mötte mig :D

älskar rasmus ♥

-evelinalindh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0