- fotografiisdag.

=D

gårdagen spenderades framför melodifestivalen ,
och jag tyckte att det va rätt okai igår alltså .

upp rätt tidigt i morse och skulle fixa och ha mig ,
för att idag vart jag nämligen fotograferad av lisa :D
vi hade inga höga förväntningar mer än riktig kyla , men bra blev det ändå till slut :D
jobbigaste va kylan men det va det värt :D
drog hem till henne och fixade lite och sen så drog jag hem .
sitter nu här och gör ingenting .
Känns riktigt bra nu när vi inte jobbar med det dära arbetet på svenskan längre :D
lämnade in det i fredags så nu är jag av med det forever ! :D:D:D

jaja ,nej ska väl göra någon nytta nu kanske ;)
PUSS ! :*

love rasmus ♥


några bilder ifrån fotograferingen.


(bilderna blir dåliga på bloggen )





-evelinalindh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0