- liten på jorden.

=D

haha, det slutar alltid med att jag hamnar här vid datorn fast jag egentligen ska sova !
fy på mig !
nej men jag ska snart lägga mig , måste bara skriva lite snabbt innan jag gör't ;)
måste bara få säga att jag har vågat mig på att beställa lite saker idag :P
riktigt stolt om jag får säga det själv ! lalalalala

jo det dära med mylööv och blomman , känns som om jag måste förklara med utförligt för att någon ska förstå !
det var såhär ...
... att jag och mylööv satt i matsalen och åt, hon satt med ryggen vänd mot fönstrena och vid fönstrena så finns det ett gäng plastblommor utplacerade med jämna mellanrum.
sen så gick ett killgäng förbi bakom mylööv .. och hon duckade lite för att dom gick så nära att hon trodde att hon skulle få en tallrik eller mysig krämig makaronilåda i huvudet.
och då , så välter en utav dom där killarna en av dom där platsblommarna , och självklart så välter den på mylööv som sitter närmast ! hon blir livrädd då hon hela tiden har förväntat sig en tallrik i huvudet.
hon vart livrädd men skrek inte som tur va, hon är ju så jävla lättskrämd !
hon satt still i flera minuter och såg helt vettskrämd ut , och den sista av killarna som gick förbi bakom bara hoppade över den välta blomman som om han inte såg att det va hans kompis som välte den !
mylööv stirrade på mig och sneglade sen på blomman , sen började jag asgarva , liksom nästan alla andra kändes det som :P sen så vart det såhär :
jag: men ellen , ska du inte flytta på blomman ? (den låg typ på henne)
ellen: jo det ska jag .
sen försöker hon ställa blomman igen .
men då ! då välter den igen och hon lägger den på golvet .
båda började garva som fan och alla tittade på oss och verkade inte ha sett att det va killen som gick förbi som välte den . hahahahaha !
vi äter klart och mylööv skuttar så sött över blomman ,
väl ute ur matsalen så kan vi inte hålla oss för skratt och till råga på allt så möter vi älsklingen och fredrik ..
vi berättade och skrattade som idioter och dom bara suckar som vanligt :P hahahaha
sååå gick det i alla fall till med det .

vi hade ju någon demokratigrej i aulan och det va rätt okai trots allt ,
hon pratade lite snabbt och virrigt men lite rolig va hon allt ;)
efter det så skulle vi tydligen ha idrott (?) vi skulle ju inte det fick vi ju höra !
aja , vi drog dit och snackade lite om hälsa , sen så vart det avslappning ..
precis innan vi skulle ha avslappning så dog jag nästan när elin ropade på louise !
- looooollo !
det lät som om jag vet inte vad :P hahahaha men man måste ha varit där för att förstå det roliga i det hela.
som sagt , sen så började avslappningen och jag hade väldans svårt att slappna av ,
dels för det där med elin och lollo och dels för att jag va skitkissnödig !
sen så klarade jag inte mera och började dögarva när elin och dom skrattade åt "avslappnings rösten"
. "känn ditt underliv"
åååå herrejösses , det gick inte att få tyst på mig , sen så skrattade jag väl oavbrutet resten utav avslappningen .

drog hem till pappa efter skolan och checkade läget ,
sen drog vi hem och det blev pizza till middag :D muuuuums !
kyckling :) :) :) :)
sen så hände det väl inte så mycket mera .
mamma och jag fastnade framför soffan , först "Navy CIS" och sen "The mentalist" eller hur det nu stavas ..
mamma somnade i alla fall i soffan och jag ska snart däcka i sängen är det tänkt !

jaaa , skriver väl mera imorgon :)
ha det så bra gott folk !
puss :*

rasmus ♥


"For one so small,you seem so strong"



-evelinalindh'

Kommentarer
Postat av: ELLEN

HAHA XD

2009-03-25 @ 10:45:08
URL: http://ellennord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0