- vill ha och behöver.

=/

godmorgon ..
eller vad man nu kallar det när klockan är runt ett :P
god dag kanske ?
ingen skola för mig idag i alla fall , har kramper i magen :O det är riktigt jobbigt !
det försvinner helt plötsligt och sen rätt va det är så har jag sådär fruktansvärt ont igen ..
får nästan lite panik .. är också helt slut i kroppen .. det är riktigt jobbigt då jag mer än gärna hade gått till skolan idag, hade rätt mycket planerat med gruppen angående klimatkampen .
Jaja ,jag får väl fundera ut en del idéer och så hemma ..
ååååh , det är så trist att inget göra :O
Jag har också kommit fram till lite saker som jag måste införskaffa , eller ja saker som jag skulle behöva och vilja ha.
Först och främst så behöver jag : färga mitt hår ! 
jag behöver skor ! 
jag behöver massvis med kläder !
jag behöver en ny dator !
jag behöver en kamera !
jag behöver pengar på min telefon !
jag behöver pengar överhuvudtaget !
och sådär kan jag fortsätta i alla oändlighet, men det orkar jag inte med och framförallt inte just nu.

nej men nu så ska jag sluta sitta här och nörda .

hörs senare !
PUSS :*


rasmus ♥




-evelinalindh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0