- aaaakta gurkan och löken.

=D

nu så ska jag egentligen sova men tänkte lägga in lite bilder snabbt från kvällen ,
eller ja det vart väl bara några ynka bilder men aja .
bättre än ingenting eller hur ?




edwin och snutten !

andreas är söt troll ! :D

julle och isac !

edwin , snutten och söttrollandreas !
här är boysen när vi genade över gärder med massa kobajs !
andreas , edwin , snutten , julle och isac !



snutten och edwin kastade sig genom busken över varandra ^^

liten kort sammanfattning !
jag träffade snutten och andreas vid tallås ,
vi mötte edwin och isac nästan vid OKQ8 ,
vi mötte julle och sigge vid tunneln vid 4h ,
vi genade över gärdet och gick bort till stället där vi skulle träffa dom andra ,
dom grillade korv och det var trevlans ,
sen så kom linnea dit också ! :D skönt med någon vettig till ;)
sen så tröttnade vi på allt larv ,
jag , snutten , edwin och linnea drog .
när vi kom till stallsbacke typ så ringde andreas och sen kom han och sigge springandes ^^
andreas blev trött och hade ont eftersom att han sprungit massor så han la sig mitt på stora vägen .
jag och andreas kom dit på en massa grejer på vägen mot tallås ,
att det heter "ett vil" , "flera vil" och "tre vilar" :D
snutten tog på sig linneas skinnjacka och linnea tog tröjan snutten hade ^^
så gulligt det såg ut :P haha !
när vi va vid ica nära så tyckte andreas att jag skulle rida på honom till dit vi skulle :P
hahahah , det va så sjukt när han sa det !
hahahah , sen så sprang vi lite och klättrade och mötte massa folk vid tallås ,
som typ carlan ! :O min gamla klassis :) han var skitfull och slöddra och hade sig :P
kul prick det dära ^^
sen så drog vi mot donken där dom skulle äta och dricka !
vi satt där ett tag och sen så kom amanda , ida och mimmi dit ,
sen även några flera .
jag och andreas ville dra så vi drog , han skulle möta sin syster vid järven så vid tog sällskap dit .

men jag måste ju få säga att amanda är så sjukt söt :)
och :
- aaaaaaaaakta gurkan , och löken ! HAHAH
på gurkomobilen !

men dom utanför donken va ju sjuka ^^
- öööööööööh min mormor är 40 år !
- ööööööööööööööööööööööh !
- min mormor är 70 år !
- ööööööööööööööööööööh
osv :P hahahah !


tack för en rolig kväll ! :D
nattinatti !
puss :*


bilden tagen när ja väntade på snutten ^^
hemska bild !

-evelinalindh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0