- andreas johnson och jovan radomir.

=D

har varit i skolan idag ,
har ju skrivit om dagen ,

kan ju börja med att säga att andreas johnson och jovan radomir är i k-holm .
musikklasserna på tallås är ju med och det har något med konsert att göra och då va andreas kändisen denna gång ;)
när jag och ellen sedan skulle hem så gick vi såhär och jag säger : (jag är J och ellen är E)
j - nämän titta där ! (jag tänkte inte på att det va jovan jag trodde det va någon annan :P)
e - han har stått i min hall ! (jovan har nämligen stått i ellens hall :P)
j - jaha ! jaa det är ju han !
jag sneglar sedan på den korta (?) killen som går brevid honom med kepsen nerdragen över ögonen .
sen tittar personen upp på mig och jag ser att det är andreas johnson !
vi fortsätter och går och jag säger inget till ellen förns vi kommit en bit ifrån dom .
för det känns ju lite nördigt att bara ställa sig och skrika att hon ska titta på andreas .
j - såg du vem han gick med ?
e - nej ? va ? vem va det ?
j - men ellen det va ju andreas johnson !
vi båda börjar garva och hade sedan det som samtalsämne tills vi skiljdes :P
rätt coolt va ;)
hahahah !


jovan radomir !
bilden är tagen här ifrån !


stilige andreas johnson !
bilden är tagen här ifrån !



:D

PUSS :*
rasmus ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0