- ännu mera tidsfördriv.

MASSA frågor!

senaste ;
1. Mening du sa : det där är sååå bra !
2. Personen du pratade med ; mamma .
3. Du fick sms av ; älskling .
4. Vad stod det i smset: " värma upp och klä på mig :P så vi hörs vid 8 :D älskar dig ♥ " 
5. Du kramade ; älskling .

Idag ;
5. Kläder ; rosa-rutiga shorts , vitt linne och en midjekort grå cardigan ( sen såklart underkläder)
6. Bättre än igår ? tveeeksamt :P

Imorgon ;
7. Är det ; måndag .
8. Planer ; skolan , lämna in utvärderingen .


Favorit ;
10. Nummer ; 6 och 3 .
11. Färg ; rosa ! sen alla andra färger ( mest dom som lyser och syns)
12. Årstid ; sommar .

Frågor & svar ;
13. Saknar du någon? ; ja det gör jag .
14. Humör för tillfället ; glad och sugen på glass ! :O
15. Det första du gjorde i morse: frågade älsklingen vart min telefon hade tagit vägen :P
16. Vad åt du sist? ; ris och någon kycklingröra .
17. Vad irriterar du dig på? ; att värmen nästan aldrig håller i sig !
19. Vem tänker du på just nu? mig själv :P
20. Tror du att personen tänker på dig med? ohja ! såklart ;D
21. Vart reste du sist? ojoj :O måste nog vara norrköping ?
22. Vad gjorde du igår kväll?: umgicks med älsklingen och kollade på EVSC !
23. Liknar du din mamma eller pappa? ; båda två , fast på olika sätt :P
24. Ler du ofta? ; det tror jag väl ?
25.Välj en ( kärlek,skönhet,kreativitet) ; kärlek ! men det behövs ju lite av varje .
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? ibland .
27. I vems säng sov du inatt? ; älsklings .
28. Vilken färg har din tröja? ; linnet är vitt och tröjan är grå .


Sorg:
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?
kan man göra det ?
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? ja det har jag gjort ett antal gånger .
31. Gråter du när du skadar dig? det beror helt på , men ibland så .

Lycka ;
32. Är du en glad person? det hoppas jag verkligen att jag är !
33. vad gör dig glad? ; mycket olika , men älskling , familjen och mina vänner :D sen djur såklart ;D
34. Önskar du att du var lyckligare? jag är nog så lycklig det går att bli :)
36. Kan musik göra dig glad? utan musik existerar jag inte !

Kärlek ;
37. Har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig" ? japps :)
38. Har du någonsin sagt " jag älskar dig" och menat de? jaa det är väl klart !
39. Har du en flick/pojkvän? mjaaao :) ♥
40. Är du nöjd med det? om jag är !
41. Är du kär? jag är riktigt riktigt riktigt kär ! ♥


Hat ;
42. Vem hatar du verkligen? ; finns en .
43. Har du någonsin gjort en hat-lista? nej det tror jag inte ? :S
44. Är du en mobbare? är jag ? det hoppas jag inte ! visst kanske man säger något , men inte fan mobbar jag någon :O
45. Har du vart så arg på någon/något så du börjat gråta? jaa , när jag blir för arg så tjuter jag ^^
46. Har du blivit sviken någon gång? jaa det har jag .

Skolan ;
47. Gillar du skolan? jadå :)
48. Värsta ämne? hm , svårt .. men matten är lite småjobbigt just nu :P
49. Har du spytt i skolan någon gång? nej det har jag inte .
50. Är skolmaten god? : jadå , det är den väl oftast som oftast .






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0