- båda ögonen.

=D

hemma nudå .
sov som sagt hos älsklingen inatt ,
efter att han duschat så drog vi först och köpte dricka och godiiis ,
sen så drog vi hem och började med maten ,
riktigt gott vart det :)
sen så efter maten så kollade vi tv ,
jag behövde duscha så ,
vi hoppade in i duschen och sen så vart det film ,
vi såg "twilight" och såå sjukt bra film :O
det va nämligen första gången som jag såg den ,
riktigt riktigt bra ,
man fastnade direkt och sen så kunde man inte slita blicken !
annars brukar det ofta bli så att jag blir med intresserad av älskling än av filmen ,
men igår så hade vi båda bara ögonen på filmen !
vi tvärslocknade efter filmen ,
vaknade upp brevid en skållhet pojkvän ,
myspys , drog sedan hem för att gå ut med busan .

busan och jag gick rätt så långt faktiskt ,
och skönt väder är det också :)
ska nog hem till älsklingen lite senare ,
vi tyckte minsann att vi skulle ses igen ;)
hahah !
jag älskar dig rasmus ♥


PUSS :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0