- det blåser som bara den.

=D

godmorgon eller vad man säger !
vill bara börja med att säga att jag skriver canada med C för att jag tycker det ser bättre ut .
och sen så är ju ellen bara för bäst !
hon gissar allt som oftast rätt och igår skrev hon att canada skulle vinna över sverige med 3 - 1 precis som det blev !
duttig flicka det där :D

jaja ,
vaknade rätt tidigt , eller ja tidigt och tidigt men men .
jag drog ut med lusan och det gick skitbra ,
vi gick rätt långt faktiskt ,
på hemvägen så mötte vi mamma ulla (dennis mamma och för er som inte vet , min bästis mamma)
så vi tog sällskap en bra bit och pratade rätt mycket ,
och gud vilken tur att lusan skötte sig så att jag slapp skämmas :P ahah
väl hemma så käkade vi frukost !

vädret ser bra ut ,
bortsett från blåsten ,
hm ...
jaja !

nej nu ska jag leta lite burar och grejs till hugo !
PUSS :*



-evelinalindh'

Kommentarer
Postat av: ELLEN

jag skulle ha köpt en lott igår! först gissar jag rätt på spader fem och sen på hockeyn, det var nog min dag igår :)

2009-05-09 @ 13:30:38
URL: http://ellennord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0