- ellen kommer att bli stolt över mig.

=D

ujuj så trött man är då !
sitter nu här ,

jag va ute förut och träffade dennis ,
riktigt trevlans faktiskt ,
sen så kom kenny med tåget från stockholm så vi mötte honom ,
dennis drog hem och jag och kenny chilla på gungan :)
sen så tog vi skilda vägar och jag drog hem .
väl hemma så slog jag mig ner i soffan ...
.... men glass såklart ! :D
jag älskar glass !
det var ju även hockey också .
inte för att jag är intresserad eller fattar någe men men :P
nu hoppas jag att ellen blir stolt över mig :D
för att jag såg faktiskt matchen !
sverige vann ..
nähä ?
hahah segt evelina !

nej men nu så ska jag sleepa lite !
seeyah imorgon !
nattinatti !
PUSS :*


alla har vi varit små ^^
kom på nu att jag ska ta och ladda upp lite bilder sen typ 2000 eller något :P
hahah så ni får er ett gott skratt !


-evelinalindh'

Kommentarer
Postat av: ELLEN

haha, det klart att jag är stolt över dig.

synd bara att jag själv inte kollade på matchen, haha (;



<3

2009-05-08 @ 10:14:39
URL: http://ellennord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0