- en strut med nötter.

=D

dagen slutade rätt bra ,
vi hade ingen engelska efter mediakunskapen ,
så vi hade rast .
sen så fick vi börja matten femton minuter tidigare ,
vi hade också stina på matten för att torbjörn inte var där ..
efter matten så var det idrott som gällde ,
vi körde volleyboll och vi körde match mot någon annan klass ^^
det gick rätt bra ,
bra jobbat mp1 för en gångskull gick det bra ;)
hah , nerå !

kom hem och drog på dirr ut med lusan !
när jag kom in så käkade vi mat ,
åååååh kyckling , pommes och sås !
jag bara ääääääääälskar kyckling !
efter maten så drog mamma och pappa och köpte glass till mig och max ,
såå vi satt här nyss som två nötter och käkade varsin "daimstrut" ,
nu så bygger max med lego och jag nördar sååååklart vid datorn (A)
hahahah !

imorgon ...
hoppas på att få sola !


PUSS :*

-evelinalindh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0