- en sväng på rondellen.

=D

sorry att jag inte skrev igårkväll men jag va inte hemma och sen fick jag inte datorn igårkväll .
igår så var jag nämligen med kenny .
vi lyssnade lite på musik och han spelade gitarr (stavning?)
efter det så lagade han värsta fina middagen till mig :)
mitt i natten xD
det vart makaroner och bacon ! :D
thihihih !
mööh !

macks , bacon och sodastreeeeeamat vatten ;) haha


10 månader med rasmus igår också . .

tog en dusch när jag kom hem , riktigt skönt att duscha !


aja , dagen spenderades i skolan ,
hade först föreläsning med hon hedvig lin ... (?) landslagsmålvakten i alla fall !
alltså i fotboll .
sen så vart det tipspromenad , gick väl segt .
jag och lisa drog hem till henne på lunchen och käkade mackor och drack oboy ,
ellen ville inte följa med .
matte efter det och torbjörn verkade ha vaknat på fel sida :P
haha ,
sen svenska , hade muntligt grejs ,
och då snackade jag om underbaraste veronica maggio ! :D
slutade skolan och nu så är jag hemma .
btw så gjorde jag och lusan framsteg idag !
vi gick runt rondellen själva ! :D
(för er som inte vet så är inte min hund som alla andra så jag gillar inte att gå med henne helt själv mitt på dagarna)
och jag orkar helst inte gå in mer på det .

PUSS :*


-evelinalindh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0