- en väg full av hundar.

=D

godmorgon allesammans !
kvällen var riktigt kul igår :)
åt minstonde på slutet :)
och det tackar jag för massvis !

morgonen startade med att jag fick en stor blöt nos rakt i ansiktet ,
hahah !
det var förstås lusan som ville ut ,
jag satte mig upp och tog det lugnt en stund ,
gick sedan ut i köket för att käka frukost och sen så klädde jag på mig .
vi gick ut och det va lite smått blåsigt ute ,
vi gick samma sväng som igår , alltså runt furuliden ,
visst det är ingen jättelång väg , men en väg full av hundar :O
det gick skitbra och vi såg fyra hundar allt som allt och lusan skötte sig och vi klarade det galant :D
jag börjar bli riktigt stolt nu alltså ,
det blir bara bättre och bättre det här :)

pratade lite med pappa ,
och vi funderar på om vi ska dra ut i skogen med lusan och orientera lite ,
pappa har nämligen köpt någon karta över kontroller ,
och om vi ska ut i skogen så funderar jag på om jag ska fråga lotta om jag får sno med mig liam .
men men det är som sagt ingenting bestämt än !

jag vill förresten åka upp till vilhelmina .
det var längesen , och jag saknar alla där uppe .
hoppas vi ska dit snart .

ha det bäst ,

PUSS :*



-evelinalindh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0