- förr, lilla datasalen och nu stora.

=D

sitter fortfarade i skolan ,
men denna gång så sitter jag i stora datasalen och väntar på att lars ska komma hit så att vi kan börja med multimedian (MUM) .
sist så höll vi på med en liten reklamfilm , min grupp valde att göra en anti-mobbningsfilm !
nu när vi är klara med det så ska va göra någon typ affisch .
låter rätt tråkigt men det blir nog rolig får vi hoppas :D

jag vill förresten ha en ny dator ,
en laptop för att vara mer specefik .
jag vill också ha en kamera , 
jag känner mig handikappad utan en kamera .

nu så ska jag ta och kolla med min tjockismamma vad hon har för sig för något kul .
hoppas att ni har det bra allesammans !
dessutom så lovar jag att jag ska börja skriva bättre , 
alltså med bättre och mera korrekta ord osv . 
ni förstår säkert hoppas jag ;D

ha det bäst !
PUSS :*




-evelinalindh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0