- frukost på stan.

=D

godmorgon gott folk !
jag har sovmorgon till klockan tolv , ändå vaknar jag halv nio ^^
typiskt mig alltså !
just nu så håller jag på att leta lite kläder men jag har ju typ inga kläder hos pappa .
måste ner till nya lägenheten för att hämta lite .
skulle dock inte säga nej till ett par nya byxor och en ny tröja .
skorna som jag vill ha är jag bra sugen på också .

jaja , drömma kan man ;)
somnade sent som fan igår :/
kunde knappt sova , klarar inte av att sova ensam när jag är van att sova brevid älskling .

jag måste fixa mig lite och gå ut med busan ,
sen så är jag faktiskt , tro det eller ej , bjuden på frukost på stan av mami ;)
trevlaaans ..
:)

så får vi se hur det blir ikväll ,
jag och älskling hade ju tänkt att tillbringa kvällen och natten tillsammans efter att han har haft match ,
men lite planer blev ju ändrade ..
jaja , hoppas på det bästa va :D

jag älskar dig rasmus book newton ! ♥



PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0