- fuck this day.

=(

eftersom att det är onsdag idag så är det ju grey's som alla vet ,
men tror ni att jag får se det eller ..
.. NEJ !
för att min lillebror ska ha tvn ! för att det är jävla fucking fotboll på tvn !
helt plötsligt är alla emot mig , men grey's börjar nio , fotbollen börjar kvart i ..
den har förresten redan börjat och "BAR" har redan gjort ett - noll .
i alla fall , alltid annars så ska han vara i säng till nio om inte innan ,
men jämt när jag ska se på grey's då får han vara upp längre !
det är inte rättvist !
jag skulle egentligen ha kollat hemma hos älsklingen med lukas ,
älsklingen är ju inte hemma .
men nej , eftersom att vi håller på att flytta igen så måste pappa och tias bära saker så jag måste vara barnvakt !
TYPISKT TYPISKT !
bara för att jag tänkte göra ett likadant inlägg om grey's som jag gjorde om "the mentalist" .
fuck.
det enda som jag typ ser fram emot i veckorna är onsdag för att det jag älskar är på tv då ,
okai sen tisdagar med då , men grey's är något extra !
hoppas att det finns någon vänlig själ som kan berätta för mig hur det slutar sen .
jag vill inte vänta tills repris , för jag HATAR repriser ...

jaja ,
nästa onsdag ÄR tvn MIN !



BYE


(tur att rasmus ger ljus i det mörkaste mörker ! love ♥)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0