- full av väntan.

=D

skola dårå .
sov hos älsklingen inatt så vaknade vid sju för att jag skulle hem och ut med hunden eftersom att mamma inte kan gå ut med henne .
jag duschade och hade mig och gick sedan för att möta ellen .
jag stog där nere vid skylten från 08.03 till 08.12 ...
jag såg ellen i backen men hon tog andra vägen idag eftersom att hon inte visste om jag skulle komma eller inte .
eftersom att det är onsdag så började vi med mediakaraktär och jag, ellen och lisa håller på med våran barnkollektion som heter "NORELL" , det fungerar skitbra och vi är klara . 
eller vi ska väl kanske finslipa någon detalj och förbereda redovisningen men annars så ;)

nu så har vi lunch , eller ja .
vi sitter ju här i stora datasalen , det va ingen som käkar fisk såååå :P
HAHAHAHAHAHAH !

Nu så sa lars att vi skulle dra . 
Seeyah !


Grey's Tonight ! ♥
Rasmus ♥


PUSS 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0