- grey's har hela min kärlek.

=D

goddagens !
hur är det med allahopa då ?
själv så är det relativt bra , lite trött bara och sugen på duschen !

hade sovmorgon idag ,
men kom ungefär 10 minuter sent till skolan ändå ^^
vi fick olika uppgifter att göra på fotolektionen ,
jag valde temat "kärlek"
det gick jättebra :) bilder kommer att komma från det .

sen så va det lunch , det var pannkakor :D (stavning?)
meeeen julian hade snott all sylt så jag fick ingen :(
hahahha
nej men sen efter lunch så drog vi till caféterian och jag checka en pucko , en typ "daimtårtbit" och sen en påse med några lakritssaker ..
sen så var det idrott , lacrosse !
mitt lag sööööööööööööög !
eller alltså dom körde bra men sket fullständigt i mig ,
jag fick inte bollen en enda gång förns mats sa till mitt lag att jag inte rört bollen ,
jag blir så arg !

sen så var det historia !
jag va så trött , och det var uppenbarligen inte bara jag .
det var två stycken som sov under lektionen ..
hahahahah
och jag var inte långt ifrån heller kan jag ju villigt säga !

grey's igår var underbart !
jag bara älskar den serien !
och äntligen så är dr. grey gift med

nej men nu så ska jag hoppa in i duschen !

PUSS :*

snutten är söt !
du är en vän värd guld !
:*



-evelinalindh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0