- hundar, lejon och en misslyckad rebecca.

=D

hellusen !

jag börjar med att berätta om gårdagen !
det blev inget skogen med pappa och hundarna , utan det blev till att träffa vickis och miira istället !
det var riktigt kul och lusan skötte sig jättebra hela tiden !
det som är mest sjukt är nog att både lusan och miira käkar gräs , alltså betar !
jag skämtar inte .
hahah !
dom busade som bara sjutton och hon sov hela kvällen och natten , helt slutkörd va hon !
haha , sötnosa !




dagen ,
börjades med mediakaraktär , och vi håller på och ska göra fyra sidor "till en tidning" och dom sidorna ska handla om lejon och om fotografen som tagit bilderna på lejonen .
det gick segt i början , men när man väl kommit igång sen så va det sjukt kul !
synd bara att vi missar det på onsdag :( suck !
sen så hade vi engelska , gick väl relativt bra det också .
till lunch idag va det chickenwook , dock va det nästan ingen kyckling men aja ,
vi hade också sjukt kul i matsalen !
stackars rebecca som inte kan göra något själv , hon är verkligen hopplös !
HAHAHHA :D
och det är bara vissa som fattar vad jag menar ^^
sen så va det matte , stackars torbjörn blev nog galen på oss !
sen så va det även svenska men vi skulle bara gå igenom lite saker sen fick vi gå hem och jobba !
mötte mamma på stan och vi kollade lite .

när vi kom hem igen så kollade jag i reklamen som hade kommit och jag såg en massa tält !
och då insåg jag att jag ville tälta !
fatta så mysigt att sova i ett tält :D
thihih ,
det måste göras i sommar , right ?
jaja , nu så ska jag checka lite bloggar :)

ha det bäst !
PUSS :*


-evelinalindh'

Kommentarer
Postat av: rebecca.

Haha, ja verkligen.

Jag är så hopplös som inte

kan vara fin varje dag. (;

2009-05-11 @ 19:57:42
URL: http://buttons.blogg.se/
Postat av: ELLEN

det är synd om rebecca :(

2009-05-12 @ 09:29:05
URL: http://ellennord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0