- ingen dag är den andra lik.

=D

sitter här vid pappas dator igen ,
gårdagen spenderades med älsklingen framför tvn mestadels ,
det va ju EVSC i Moskva !
marlena är grym det är hon , men operan fungerade inte alltför bra där .
dock tycker jag att hon kunde ha fått en lite bättre placering .
norge va faktiskt grymma och dom var värdiga vinnare :)

vaknade upp brevid världens varmaste älskling :O
att han alltid är så jävla varm :O
det är nästan olidligt ibland :P
hahah , ♥

drog hem och käkade lite och drog ut med busan ,
det gick riktigt bra och hon gick tillochmed lös en bit :D

imorgon så måste jag påminna mig själv om att jag måste lämna in utvärderingen till inger .
det skulle även vara våran "lila" dag imorgon , men jag hittar inte mina lila strumpbyxor :O
skaaaandal !

nej men nu så ska jag kolla lite till på grey's reprisen ;)
hahah !
norrköping snart för min del då , och vi får väl se om älsklingen hänger med eller inte :)
fika med ellens snart också !
sola med lisa snart också !
mycket nu snart också ;)
hahah !

loveurasmus ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0