- ingen sommar utan sol och glass.

=D

sitter nu här i lilla datasalen !
vi började dagen med historia .. 
det gick väl rätt bra då vi bara svarade på instuderingsfrågor ;)
efter hitstorian så hade vi svenska ,
men eftersom att vi redan har redovisat och det så fick vi gå efter att inger gått igenom vad vi ska börja med nu ,
vi ska nämligen börja med fördjupning !
jag har några små idéer redan på vad jag ska fördjupa mig i .
och som sagt , jag har ju ingen svenska nu så att vi väntar bara på att matsalen ska öppna någongång !
jag är skithungrig igen .. 
hahaha , alltid jag (a)

det är skönt att det är fredag . 
det är så himla najs alltså . 
jag vill bara ha helg !
helg och sol , sömn och glass :D
jag älskar det !

nej men nu så ska jag hitta på något annat kul :P
finns alltid på mobilen om någon har tråkigt .

PUSS :*


-evelinalindh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0