- kall som is.

=D

gårdagen spenderades ju som sagt i skolan och sen som barnvakt .
drog sen på kvällen hem till älskling och kollade på grey's ! ♥
martin är hemma hos älskling också , trevlans trevlans !
drog hem vid halv tolv men insåg när jag kommit hem att jag ville sova hos älsklingen !
såå jag bytte om och drog ner dit igen :)
jag gick och la mig nästan direkt när jag kom dit och älskling och martin drog ut en sväng ,
vaknade lite smått av att en kall snygg pojk la sig sägen ;)
vaknade tidigt gjorde vi , men somnade om nästan på direkten !
tack för igår och imorse va :D

undra vad som händer ikväll då ?
hm ..

jag har inte gjort så mycket idag , alltså än så länge .
är just nu barnvakt .
usch !

jaja !
PUSS :*

raaasmus ♥



Kommentarer
Postat av: Love ung blivande mamma

Tack va snällt sagt :) hoppas du fortsätter läsa och kolla in min blogg KRAMAR LOVE

2009-05-21 @ 18:57:39
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0