- lite news var det här.

HEEJ ALLA GLADA MÄNNISKOR ! :D

somnade rätt sent igår ,
stog och väntade med älskling och martin på att deras skjuts skulle komma .
älskling kom hem idag runt ... jag vettefan :P typ tre eller fyra eller något :P
vi myspysade i sängen .
nu så sitter jag här stylad osv och käkar chips ! :D
snartsnart ska jag och möta älskling och sen så ska jag soova där inatt :)
myyyyyyyyyyspyyyyyyyyyys !
jag älskar dig rasmus !


NEWS !



på sista bilden så har jag änrat mättnaden , MEN mina ögon och ögonskuggan ser ut sådär :O
coolt !

nej men nu måste jag spruta på mig lite parfym ;)
thihih ,
finns på telefonen inatt , men skriv bara om det är viktigt ;)
seeeyah !


JAG ÄLSKAR RASMUS ♥



PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0