- mattesnille!

=D

sitter nu här hemma ,
vi slutade tidigt idag .
började med mediakaraktär och vi är ju klara med lejongrejen så nu skulle vi börja med en annan sak ,
vi skulle dela in oss i grupper eller snarare par , alltså två och två .
självklart så blev det jag och ellen :D
vi skulle lansera en produkt eller tjänst ,
jaja i alla fall så kom vi igång som fan , såå ni ska nog få se ;)
hah !
sen så hade vi engelska , gick väl bra , vi har test imorgon :O
sen så hade vi lunch , det var kyckling så evelina va glad idag :D
efter lunchen så hade vi matte , eller ja vi fick tillbaka våra nationella ,
och vet ni ?
jag fick VG ! :O:O :D:D
jag som är så dålig på matte !!!!
dessutom skulle jag tydligen få det i betyg på matte A kursen också !
snacka om att jag vart chockad när torbjörn sa det !
meeeen glaaaaaaaaaaad :D:D
vi fick i alla fall sluta matten tidigt för att vi är klara med allt ,
efter matten skulle vi även ha svenska ..
men eftersom att vi håller på med fördjupning fick vi gå hem ,
och vi hade egentligen inte ens slutat matten så det vart mycket tidigare :)

idag så är det ju brännboll mot mp3:orna också ,
tydligen så skulle nv3:orna också vara med .
alltså mp1 och 3 mot nv3 ..
jag ska hem till ellen runt sex , blir lite singstar och fixpix !
sen så drar vi väl , skulle träffas åtta så vi är väl där runt kvart i .
hoppas att jag får sno pappas kamera :O

justja !
gårdagen spenderades med älskling ,
käkades middag med han , hans pappa , hans syster , hennes sambo , deras lilla söta dotter och sen monica :)
riktigt trevlans ,
och leah bara växer och växer :O
det går sjukt fort !
efter det så vart det myspys och film med älskling ,
drog hem och fixade lite och sen så drog jag tillbaka dit ,
vi kollade klart på filmen (nästan) och sen så somnade vi ;)
hahah (a)
vaknade imorse och gick hem för att gå ut med busan ,
sen så drog jag och mötte ellen .

jag älskar rasmus ♥


PUSS !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0