- my loveli sweetheart.

=D

sitter här och har precis kollat på the mentalist !
det är brabra !
men dock inte bättre än Grey's ...
... det är iof inget :D

hahah !
älskling har precis kommit hem , han har umgåtts med göran ;)
och innan det så hade han träning med nu så är han ääääääääntligen hemma :D
skriver just nu med älsklingen och han vill gärna att jag ska sova med honom inatt igen ,
jag vill jag med ,
ska bara flörta lite med mamma min ;)
hahah !
hoppas jag ska hem till honom .
då blire dusch , eventuellt film och sleep :D
jag älskar honom ! ♥


PUSS





Kommentarer
Postat av: ELLEN

svar:

tack! jag fattar ingenting av vad den här personen menar...



<3

2009-05-27 @ 09:49:55
URL: http://ellennord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0