- när det går neråt istället för uppåt.

Som sagt ,
idag så skulle jag och ellen bada på idrotten .
eller ja elin skulle också vara med :D
det gick bra men höll på att kvävas under vattnet :O
jävla docka ^^
nej men sen så tog jag och elin sällis skapis hem :)
trevlanstrevlans !

sitter nu här och lyssnar på musik och grinar .
gaaah ,
varför kan jag inte bara vara normal ?
måste allting vara så knasigt .
jag orkar inte med sånt idag ,
har varit seg hela dagen och inget har gått som jag velat ,
har inte ens kunnat arbeta i skolan knappt .

fick btw tillbaka mediakunskapsprovet !
jag fick G !
bra bra evelina !
:D:D:D

jaja , nu ska jag fortsätta med min egna lilla insjö här .


PUSS :*



-evelinalindh'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0