- när lampan i huvudet släcks.

=D

hellusen !

gick hem till älskling efter att jag kom hem från brännbollen igår ,
jag va trött och fick så fruktansvärt ont i magen , slog även i mitt huvud när min "lilla" vovve välte mig .
pappa och lusan följde mig en bit och sen kom älskling och lukas och skulle hämta upp mig tydligen :)
jag tror att det var första gången som lukas blev glad över att se selina :P (hon löper nämligen)
hahah !
din gamla lilla snuskgubbe ;) (han har nyligen fyllt tolv år)
jaja , i alla fall så fick jag så jävla ont i mitt huvud efter "olyckan" och magen hjälpte ju inte direkt till heller .
jag la mig på älsklingens säng , somnade nästan , jag klädde av mig och kröp ner under täcket .
älskling kollade på film medans jag min osociala jävel lyckades somna med magont och sönderslaget/mosat huvud ^^
vaknade upp brevid en såå söt kille alltså :)
myspys och vaknade och insåg att vi tydligen höll handen :P
haha till och med sover med händerna ihopsnörade :')
jag skulle hem tidigt då jag skulle ut med hunden innan jag skulle till skolan .
jag reste mig och allt snurra :O
magen tröck på så jag trodde jag skulle spy , jävla mage !
jag tog mig hem och bestämde mig för att jag skulle sova och vila magen lite tills jag har redovisning ,
så jag tänkte hoppa över multimedian så jag skulle orka , även om magen fortfarande skulle göra ont .
jag la mig på soffan och poooof !
jag vaknade sent som fan och allt va toolate :O
fyfan !
det fanns inte mycket jag kunde göra åt saken direkt ,
så jag hängde med mamma och handlade och fixade lite på nya placet .
kom hem till pappa igen och satte mig på balkongen i hans nya balkongmöbler :)
solade som fan ^^ stekstek !
kom in från balkongen och la mig i soffan och slocknade igen ;)
vaknade och nu så sitter jag här !

usch och fy , jag har ont i halsen och bröstet idag ,
jag och ellen sjöng singstar som fan igår :P
har även ont i magen , hade träningsvärk innan och det blev ju inte bättre av brännbollen igår :P
har även ont i höften av allt springande :P
menmen vad gör man inte :D
jävla töntkillar vi har i klassen , ingen kille från våran klass va med ^^

jaja !
nu ska jag forsätta med att göra ingenting :P
hahahahah !

jag älskar min myspyspojk massamest ! ♥


PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0