- seg dag idag.

=D

sitter här i skolan just nu ,
i stora datasalen som typ alltid . 
vi har mediakunskap , förut så hade vi multimedia .
min grupp som består av ellen , snutten och julian är really gryym !
vi har fått "radio" som ämne och vi ska leta reda på massa saker kring det yrket . 
till lunch så får vi hamburgetallrik , det är helt okai faktiskt !
och sen så ska jag och ellen simma idag .. 
men det kommer säkert att gå bra , kan ju vi hoppas i alla fall . 

seg dag idag , jag får inte mycket gjort .
det är mycket tankar som snurrar i mitt huvud just nu,
vad ska jag göra och vart ska jag ta vägen ?
jag vet inte vad jag ska göra .
allt kraschar just nu , 
orkar inteeeee . 
mööh !

haha , 
ellen och snutten sitter och disskuterar utséendet på ellens blogg :P
den gröna är faktiskt fin !

PUSS :*



-evelinalindh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0