- snygg, snyggare, snyggast!

=D

sitter nu här hemma hos älskling ,
han står nämligen i duschen så då passar jag på att blogga lite va ;)
skulle också egentligen behövt duscha men tar det senare :)

gick ju som sagt hem till älsklingen igår när han kom hem från fotbollsgrejen ,
dom hade tydligen vunnit med 5-1 duktiga pojkar minsann :D
sen så kollade vi lite film :P
myspys och sen så sov vi .
vaknade rätt tidigt och sen så somnade vi om igen ..
vaknade igen , och vart då film igen , faktiskt samma som igårkväll ,
men vi va lite för trötta för att se klart hela igår .
jaja , vi gick upp för att vi hade tänkt att käka frukost .
men älsklingen fastnade framför tvn och ja var tvungen att gå hem för att gå ut med min hund .
när jag varit ute med henne så drog jag tillbaka till älskling ,
ombytt och lite somrigare än innan :P
har faktiskt gult och vitt på mig och i morse hade jag bara svart .
det va 19 grader när jag drog hemifrån så det passade bra .

när jag kom ner hit igen så diskuterade vi lite om vad vi ska äta ,
och det blir currykycklingen igen :D
så fetinggod alltså !
innan jag satte mig här så hängde vi med mic och älskling skulle hjälpa honom att bära upp några hyllor eller va det va .
duktigt .
såå när snyggingen själv kommer ut här snart från duschen ,
så ska vi nog antingen äta eller dra och handla lite .
sen så blire väl till att käka och sen vet jag inte riktigt ,
ska nog sno duschen lite senare ;)

nu kom lilla lukas och duttade på mig ,
sötnosen ville bli klappad :D
hahah !

nej men nu ska jag lägga av ,
han är snart färdig där inne ,
måste ju vara beredd när han kommer ut ;)
thihih , bus !

PUSS ! :*



jag älskar dig rasmus , massa mest ! ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0