- spöregn och ett hål i påsen.

=D

sitter nu här och kollar datorn och tvn om vartannat !
det är ju hockey nu,
sverige - canada
canada vinner förmodligen och det är ju väntat ,
men tycker att sverige spelat bra i början nu även fast canada redan har gjort 1 - 0
käkar också godis ... och GLASS såklart :D

jaja ,
jag va med snutten förut :*
vi gick runt lite , gick ner på stan och in på gottoteket och köpte goooooodis :)
på väg från stan så blåste en påse på mig och jag säger till snutten :
- såg du ? jag blev påhoppad av en påse ! :O
HAHAHAHHAHAHAH
sen så drog vi till tallås för att vi tänkte sätta oss på gräsplanen och chilla ,
men när vi väl kom dit så började det regna , och sen spöregna :O
såå vi hamnade på en bänk som hade tak över ,
och det började läcka genom taket ^^
och det var så blött överallt och jag kände hur min godispåse började gå sönder eftersom att det blivit blöt :O
faaasen också !
så vi stog där skitlänge , men sen så drog vi hem till pappa och hälsade på lusan ,
sen så tog vi med oss max ner till ica för han skulle köpa godis och då drog snutten hem .
sen när jag och max kom hem så satte vi oss i soffan och kollade tv , käkade godis och drack läsk :)
det vart min älskade "svanprinsessan" :D:D:D:D:D
sen så kom mamma hem och hon hade köpt glass och chips !
fyfan vad gott det är med glass alltså !
älskar glaaass .

nej men nu ska jag sätta mig vid tvn igen ,
ha det bäst !
tack för en bra dag freddie :*


jag och mina tre småbröder år 2004 ! :O
haha jag älskar er !
+ lillskiten i magen dårå !


PUSS :*


-evelinalindh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0