- träffat en underbar människa.

Sitter här och nördar .
har sovmorgon till 09.55 men ska möta ellen 09.40 .
började morgonen rätt bra ,
dock slutade inte kvällen alltför bra , men jag somnade tillslut efter mycket om och men .
vaknade runt 07.00 imorse ,
klädde på mig och gick iväg för att fixa en sak ,
träffade en väldans söt pojke också :O
trog sällskap med honom en bit för han skulle iväg och jag börjar ju inte än .
det var riktigt trevlans :D

nej men nu så ska jag ta och sminka mig lite till och sen så ska jag försöka att käka lite frukost och sen så drar jag ner och möter ellen !








" så nära , men ändå så ruskigt långt ifrån"








-evelinalindh'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0