- två dagar i en smäll.

Shöö

somnade som fan igår ^^
jag som tänkte att skriva vad jag gjorde igår eftermiddag ,
jaja jag får väl ta och skriva det nu helt enkelt , så svårt kan det inte vara .

igår så va ju jag och pappa med lusan på promenad ,
efter det så tog jag och lusan tillfället i akt och satte och på balkongen för att sola .
det var skönt som bara den , det var så varmt att man fick torka sig i pannan efteråt .
haha !
efter det så bytte jag om och gick och mötte kenny ,
riktigt trevlans vare , vi satt i solen och lyssnade på musik ,
myspys .
jag skulle möta isac så kenny drog hem ,
hah , isac va så söt igår att jag tror att jag dör !
gud så trött han var .
haha :)
vi pratade och disskuterade , sen drog vi för att det var massa lääskigt folk där .
vi satte oss på en bänk och sen kom amanda och dom ,
när dom skulle dra så hängde isac med för han skulle till palladium .

så pojkar ,
tack för en trevlans dag .

idag dårå !
vaknade av att max springer runt och gapar som en galning ^^
han är verkligen inte morgontrött den ungen ,
och juste , hugo har ju fått ett nytt hjul som han inte har testat någongång ,
men inatt mina vänner !
inatt så har han sprungit i det där hjulet för kung och fosterland alltså !
det har gnisslat hela natten , lilla sötnosen !
hahah !

nej nu så ska jag hoppa in i duschen ,
sen blire till att skriva ner lite stödord till min muntliga redovisning .
är det någon som har något bra förslag på vad man kan hitta på en dag som denna ?
ha det bäst !
PUSS :*



bild på mig och lusan från i vintras !
bilden är tagen av pappa .

-evelinalindh'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0