- vindkraftig lunch.

=D

sitter nu här i  stora datasalen , 
vi har ju mediakaraktär och det har vart någon här som haft föreläsning för oss .
han pratade om klimatet och vad man kan göra för att förbättra osv . 
riktigt intressant , 
speciellt  veven och tummen ;) eller hur lisa ? 
dessutom gillade vi att ta på vindkraftgrejerna ;)
HAHAHAHAHAHAHHAHAHA !
eller ja vi ska fortsätta att prata med honom men vi har rast nu eller hur jag ska uttrycka mig .
efter denna lektion så är det lunch ♥
jag är faktiskt hungrig .
sen så är det bild , och jag ska börja måla på min bild eller ja vad det nu är :P
sen så är det datakunskap med torbjörn och sen så slutar jag , 
för att jag har ju ingen svenska idag :D 
eftersom att jag redovisade i måndags .
efter skolan så ska jag hem ,
ska även hämta max på fritids då pappa och mamma skulle på möte ,
jag ska passa max i ca en timme och efter det så ska jag träffa lisa ,
vi ska nog eventuellt ner på stan och sen så blire till att soooola :D

nej men skriver mera sen !
PUSS :*




-evelinalindh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0