- utvik på gräsmattan.

=D

haha ,
ofta jag inte skriver förns nu ?
höh ,
nej men gårdagen var underbar !
träffa först isac , sen kom freddie och andreas , och sen även edwin !
vi drog hem till julle och hade trevlans !
hela kvällen vart sjukt rolig och det måste göras om ;)
haha och klockrenast var fan snutten ^^
och edwin va rätt klockren han också ^^
tack för igår sötnosar ! :*

dagen började med att jag vaknade tidigt som fan för att min hund ville ut ,
suck tänkte jag men det är ju inte hennes fel att jag var ute sent igår .
jag drog ut med henne och la mig i soffan när jag kom tillbaka ,
vaknade upp av att det var helt tomt i lägenheten :O
pappa , brorsorna och lusan hade dragit till grusgropen och mamma hade skrivit en lapp om att hon va med kompisar .
jaha tänkte jag och hoppade in i duschen ,
klockan var alltså runt halv två ..
jag skulle träffa lisa halv tre så jag hoppade in i duschen snabbt som attan ,
drog sedan iväg för att växla pengar ,
jag mötte upp lisa nedanför hennes hur , alltså nedanför backen .
sen så drog vi till solariena .
vi solade och fyfan vad varmt det var i rummet :O
huh , sen så drog vi ut och la oss på gräset en snabbis ,
kändes som om man kokade !
haha , snygga som satan var vi i bara långre tröjor och underkläder !
osminkade var vi också ,
i alla fall så drog vi hem till lisa ,
smörjde in oss med hudkräm , parfymerade oss , hämta lisas solbrills ,
och sen så drog vi till ica nära där vi shoppade två stora chokladkakor och två stycken cola .
sen så drog vi till sjukhusparken där vi tog det lugnt i solen och myste med choklad och cola .
tack för en underbar dag lisa ! :*



dessutom så får ni en dagens ,
fick inge kort på det men  .
uppvikta chinos , ett vitt linne , en ljusgul tröja , gladiators , jeansjacka , prickiga solbrills och sen hade jag knut på huvudet och nooo smink ;)

PUSS :*


-evelinalindh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0