- kladdig kaka.

=D

home again . (?)
sitter här som vanligt ^^
fast hade nog inte skrivit någon mera blogg ikväll om det inte varit för älsklingen som påminde mig (A)
dagen började som sagt så som jag skrev förut ,
men glömde berätta att när vi skulle käka frukost i morse så skulle älskling vara duktig och ställa in skinkan i kylen ^^
(smörgåspålägg era nötter :P) sen så skulle han först stoppa in dom i påsen och han började öppna och ha sig ,
jag undrade vad han höll på med men tänkte att han nog visste det :P
sen så visade det sig att han hade tagit sönder påsen i botten så att det var öppningar på båda håll :P
sötnos han är alltså !

älskling åkte ju på match i vingåker förut ,
det gick väl inte allför bra har jag för mig ?
jag hade i alla fall hans nycklar så jag fick ta mig ner för att öppna åt honom när han kom hem :)
han käkade hamburgare och efter det så käkade vi kladdkaka :)
jag vart lite ruskigt trött mot slutet och det gick nog lite över styr ^^

imorgon så är det måndag och det innebär skola !
skulle ju ha haft "lila" dag , meen min strumpisbyxoor är borta :O
hoppas att jag hittar dom någon gång snart :O
dessutom kom jag just på att mina örhängen är hemma hos älskling ?

jaja , nu kommer jag väl inte på så mycket mera att skriva !


gammal bild :O
jag älskar dig ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0