- allt är hans.

Sitter här i mitt rum, hör och häpna!
Min kära lillebror har ställt in sin dator här, och likaså har han dragit
in internetsladden :D
Har är inte hemma nu och blir väl tokig när jag suttit här.
Nejdå det tror jag inte, han gillar ju mig :D haha!
Sitter här vid hans datorn, med hans lurar och lyssnar genom hans spotify!
Haha, Melissa Horn är ju bara så underbar.
Och jag är söt i lurar :*

Älsklingen min sitter just nu på tåget mot Göteborg och mönstringen.
Usch jag saknar honom redan massor!

Jag skulle ju egentligen ha fikat med Ellen idag,
men mamma hade inte fått in några pengar så då blev det ju lite
krångligt..
Jaja, vi får ta det någon annan gång.

Nu ska jag städa lite.
Skriver mera senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0