- BVC.

Godmorgon!
Idag känns magen helt prima så imorgon blir det skola för min del.
Hade så ont igårkväll och imorse igen så att jag kände att det inte var någont idé.
Jag sov länge och sen så sa mamma att det kanske blev bättre om jag rörde
på mig lite.
Så jag hängde med henne och Noah till BVC och se på fan,
det känns bättre.
Dock inte helt bra men jag kan inte stanna hemma längre nu.
Fan, magen klarar väl sig?

Förrsten ang BVC.
Skrev jag inte att jag trodde att Nono skulle väga 5,2kg?
Vet ni?
På vågen stog det 5,2! (5225).
Anna-Lena tyckte att jag gissade riktigt bra :D
Så lilla Nono är nu stor kille.

Här kommer lite bilder.
Inte alltför bra men ändå :D





Jag och minsta prinsen.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0