- change.

Sitter nu här.
Klockan är ca 11.30 och jag har redan orkat mig hem till mami :)
Efter idol igårkväll, tack gode gud för att Rabih åkte ut och inte Mariette!
Jag blev helt tokig och satt och var irriterad nästan hela utslagningen.
Hur i helsike kunde hon sitta löst?
Tror dock inte att hon kan vinna för att hon är för mycket sig själv.
Hon kommer att gå väldigt långt men kanske inte i just idolsammanhang.
Aja i alla fall.
Jag drog hem till älsklingen min igår.
Han mötte upp mig i stadsparken med Liam och Lukas sen så drog vi hem :)
Vi la oss nästan direkt i sängen och jag var trött som fan, så somnade inte långt
därefter.
Älsklingen kollade på "True Lies" och jag mitt jävla äpple somnade!
Jag älskar den filmen, men missade hela pga min trötthet :P
Moget moget Evelina.

Tänkte faktiskt vara lite duktig och lägga upp en dagens outfit senare,
och även en bild på det jag köpte igår och min nya frisyr ;)
Eller nya och nya men jag var ju och klippte mig häromdagen.
Och frisören min var helt förstörd då hon såg mitt hår.
Hon var nästan tvungen att klippa av allt (kändes det som).
Jag har inte varit hos frisören på typ ett år! (jag skäms).
Men jag har alltid haft sån otur med frisörer överallt så jag har tänkt att
det blir ju lika bra om jag klipper mig själv, och så har jag gjort!
Jag ska dit snart igen och finslipa lite och eventuellt färga.
Hon gillade min hårfärg och tyckte den passade mig (då jag är rödlätt i grunden).
Så hon ville färga det på mig, lite intensivare och en annan fär i botten.
Blir nog fetingbra :D

Nej nu ska jag fixa håret litegrann.
Skriver senare!
Jag älskar dig Rasmus ♥


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0