- dags för SAFARI!

Ojoj,
Där var den där jäkla uppdateringen igen.
Jag ber återigen om ursäkt.
Usch och fy!

Denna dagen har varit seg seg seg.
Huh!

Jag saknar min kära pojkvän!
Jag saknar honom så att det värker ännu mera i hela kroppen!
Ge mig honom, ge mig hans närhet och hans kärlek!
Det kan jag behöva just nu!

Jag vill också ha en ny telefon!
Min är knasig, ibland får man sms hela tiden och sen rätt va det är
så får man inte ett sms på flera flera timmar.
Sen kommer alla 1000 på en gång!
Jag blir tokig!
Så ni som har blivit drabbade, jag skiter inte i att svara!

Nej dags för en safariyoghurt (en barnyoghurt som är sånna fina safaridjur på)
Thihi.
Skriver natti så länge!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0