- hatar.

Fredag!
Finally, har längtat faktiskt!
Sitter här och försöker att tänka positivt!
Bara negativa tankar kommer upp i mitt huvud ang skolan idag.
Först nationella skrivning i engelska A, sen bad!!
Jag suger på engelska och bad hatar jag (har typ aldrig varit med på bad).
Jaja.

Efter skolan så ska jag träffa Alexandra :D
Det blev inte av igår så vi ska ses idag istället :)
Undra vad vi ska hitta på.

Efter att jag vart med Alexandra så ska jag hem till min kära
svägerska.
Jag ska nämligen vara barnvakt åt lillprinsessan tills imorgon :D
Riktigt mysigt faktiskt.
Älsklingen ska också med såklart så att jag slipper sova ensam :D
Dock blir det inte ensamt om leah skulle sova i sängen hos mig, men älsklingen
är snäppet myspysigare :D

På tal om älskling,
han kom hem igår från mönstringen.
Jag mötte honom vid tåget och herrejösses vad varm jag blev i hela kroppen när
jag kramade honom igen!
Jag hade saknat honom massor trots den korta tiden!
Vi gick förbi hos mamma och stannade där en stund och pratade lite med mor min :D
Noah var jätte glad och stirrade på älsk hela tiden :D
Thihih,
Sen så drog vi hem till honom där vi käkade lite.
Hans syster, Leah och Linda var där också (sen såklart Liam).
Det var trevlans.

Nej nu ska jag bege mig!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0