- ingen mer reza.

Godmorgon!
Vaknade klockan 08.00 av att en söt liten tös stod i sängen och gapade :P
Hon somnade faktiskt vio 22.00 igår och har alltså sovit hela natten.
Vilket jag tycker är väldigt skönt.
Vi ska snart klä på oss och gå ut med hundarna,
dom vill gå ut.
Och älsklingen sover så jag vill inte väcka honom.

Igår, så tillbringades dagen med Alexandra!
Åh jösses så trevligt vi hade.
Tror inte att jag har skrattat sådär mycket på rätt länge.
Vi pratade om allt och inget, och vet ni?
Hon är tjock ;)
Haha, nejdå men en söt liten kula har hon :D

Idol igår;
Mariette, Calle och Tove var grymma!
Erik med, men jag föredrar dom 3 ovan.
Reza åkte ut, vilket var lite synd men det är så det är.


Nej, dags att rasta vovvarna.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför tror din syter att hon e så snygg

2009-12-03 @ 16:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0