- lilla grodan!

Idag har jag badat Noah..
...För er som vill veta alltså!
Jag förklarade för mamma att hon inte fick vara med,
för att då så blir det bara konstigt (då hon är väldigt nervig).
Så jag fixade allt i badrummet och hämtade en liten nakenfis-noah.
Först vart han lite chockad när jag doppade hans fötter i baljan,
men efter ett tag sprattlade han och slog med fötterna :D
Sen sänkte jag ner honom och han blev helt till sig, det var ju skönt att bada!
Han plaskade runt som en liten fisk :D
Vi fick ju även testa nya badhjälpen han fick :)
Den fungerade finfint, och han riktigt chillade i stolen!
Ser riktigt nöjd ut på bilderna (som inte vart så bra då min mobil sucks!).
Så vi badade riktigt längre, sen torkade sen lite massage på det :D
Det gillade Nois och nu är han som en helt ny bebis ;)

Och inte ett enda ljud gav han ifrån sig under hela händelsen.
Han bara log så jag trodde kinderna skulle spricka :D
Och sist han badade så skrek han konstant!
Så det blev bara en snabbis!
Men se på fan, jag hade rätt!
Allt går bättre om inte mamma är med ;)


PUSS på Noah!


Checka chill-stilen med armarna på "armstöden" ;) hihi.


Kommentarer
Postat av: Marie

Ja det brukar gå bättre när föräldrarna är med ;0)

2009-11-06 @ 22:31:01
Postat av: natalie

Gud vah söt(:

2009-11-07 @ 07:58:49
URL: http://natalieliteen.blogg.se/
Postat av: Faster Emma

Vad duktig du är Evelina som badar lillebror! Han ser riktigt nöjd ut på bilderna. Kram

2009-11-07 @ 13:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0